.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

30 Ağustos 2010 Pazartesi

SEVDA DAMLALARI


Yüreğimin titrediği günlerdeydi...
Sigarama vururdu her titreme, titrek dumanlar dağılırdı boğuk havaya.
Rüzgarın ayazının tenime değdiği günlerdi.
Sensiz günlerdi, sensiz yolculuklardı yol hikayelerine konuk olduğum.
Zamanın bir nakkaş gibi sevdalara ayrılığı işlediği günlerdi.
Hasretlik biterdi, deremediğimiz güllerin yerine.
Hiç tanımadığım insanlar anlatırdı sevdaya dair, ölümlü hikayeleri.
Ucunda ölüm var ya! aldırmazdım anlatılanlara.
Bana göre sevda ölümsüz olmalıydı, imkansız olmalıydı!!...
Yüreğimin deli vurgununu yediği günlerdi....
Bir yakamoz perisini yanına uçurduğum günlerdi.
Denizaşırı yokluğununun, bende ki aykırı dalgalarınaydı tüm isyanım.
Ne dalgalarda bulduğum...
Ne kıyılarına vurduğum sevdam!...
Yüreğimin aşkın alayına sövdüğü günlerdi...
Yazıyordu kalemim, yazıyordu hakikati
Uçurumun kıyısında ki sevdaları, paramparça yüreklerin kahpe sevdalarını...
Sevdaya dair anlatılmış ne varsa yalanlığnı yazıyordu.
Bir ölümsüzlük, bir imkansızlık türküsü tutturmuşken hayat!...
Ne bir ses, ne bir nefes değiyordu kulaklarıma.
Anlatılanlar,
Yalan! yalan!...diye
çığlık çığlığa
Deliriyordum!...
Belkide en akıllısıydım
sevda zıpkını yemiş yüreklerin.
Yüreğimin titrediği günlerdi...
Sigarama vururdu her titreme,
Titrek dumanlar dağılırdı, boğuk havaya...
Ölümsüz...
İmkansız...
Sevdasızdı aslında.










Yedi Karanfil - Ney
Yükleyen aliyilmaz14. - Diğer müzik videolarına göz atın.

18 yorum:

  1. Harika yaa,ne denebilir ki başka...
    Harika!

    YanıtlaSil
  2. Efendim, merhabalar; "Sevda Damlaları" konulu eserinizi okudum. Satırlar arasında gizlenenleri bulmaya çalışırken, dikkatimi aşağıdaki iki satır çekti.

    "Bir ölümsüzlük, bir imkansızlık türküsü tutturmuşken hayat!..."

    Acımasızlığı her zaman üstünde olan ve ne zaman nerede acı ya da tatlı bir sürprizle karşımıza çıkacağı belli olmayan bir yaşam savaşında ölümsüzlük ve imkansızlık türküsü tutturan bu hayatın bulutlarından yağan bir sevda damlası değil mi bu, yüreklerimizi dağlayan?

    Bu güzel paylaşımınız için kaleminize ve yüreğinize saygılar sunarım.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  3. "Sevda zıpkını yemiş yürekler" Öyle çok yürek bu zıpkını yiyor ki ve yerken hissetmiyorlar ama sonra acısı ağır ağır çıkıyor ve ansızın kanama başlıyor ki durdurana aşk olsun.
    Harika satırlardı canım benim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Gözlerine denizleri yerleştiriyorum
    sonra ellerin dalga oluyor birden
    bulutlar silinirken gökyüzünden
    istiridyenin içindeki kum tanesiyim
    bir damla yağmur sonrası kapanacak gibiyim aşka,Demiş şair.

    Yüreğinin deli vurgunu yediği günler,titrek sigara dumanıyla şekillenmedimi aşka,sevda zıpkınları olmadan büyümüyor insan,yeterki üzerine tuz basmasınlar.

    Sisli dağların perisi,yine puslu havaları resmetmiş kalemin ama gerçekti vede güzeldi.

    Selamlar sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. hııım çok güzeldi yüreginize saglık sevgidamlalrımı bırakıyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Yok artık, iyice abarttın sen ya Hu:-) Harika diyemem, muhteşem yetmez, duygu yüklü hiç olmaz. Uğraşamıycam senle be Newbaharımmmmm

    YanıtlaSil
  7. "Sensiz günlerdi, sensiz yolculuklardı yol hikayelerine konuk olduğum.
    Zamanın bir nakkaş gibi sevdalara ayrılığı işlediği günlerdi.
    *******
    Denizaşırı yokluğununun, bende ki aykırı dalgalarınaydı tüm isyanım."

    Hep ayrılık var şiirlerinde, yazılarında. Sevdiğinden uzakta yaşayan, hayal kırıklığı içinde bir kadın var. Ya da ben böyle algılıyorum. Gerçekten de çok zordur arada uzun mesafeler varken bir sevdayı sürdürmek. Herkesin harcı değildir ama başarabilenlere de ne mutlu!.. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Efendim, merhabalar; Bloğuma yaptığınız ziyaret ve o güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. ne dalgalarda bulduğum
    ne kıyılarına vurduğum sevdam
    tekrar tekrar okudum kalemine kuvvet sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil
  10. Böyle sevda yüklü şiirleri sevda "çekmiş" yürekler yazabiliyor sanırım.

    Çok güzel demek yetmese de demek geldi içimden:)

    YanıtlaSil
  11. "hasretlik biterdi deremediğimiz güllerin yerine"
    yine kendime bir satır seçiyorum Bahar Abla yüreğine sağlık..Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  12. Şairlere göre mükemmel şiir yazmak zordur.. hatta imkansızdır!.
    Ama, bana göre, çok mutluyken mutsuzluğun dile getirilebilmesi, sevdiğinin kolları arasında uyurken ayrılık sancılarının iletilebilmesi, eksiğin tam, ya da yoğunluğun sığ hissedebilebilmesi ve hissettirilebilmesidir şiir..
    Ve benim gözümde bu yoğun duyguları kaleminden aktarabilen de şairdir.
    Tıpkı Senin gib sevgili newbahar.

    YanıtlaSil
  13. Efendim, merhabalar; Benim bloğumda Türabi'nin (Şafağ'ın) beni mimlediği blog cevapları ile ilgili bloğuma yorum yazarken "Şafak" diye hitap etmişiniz. Ben anladım zaten.

    MİM konulu bloğuma yaptığınız ziyarete ve yorumunuza çok teşekkür ederim.

    NOT: Kapalıkapılar artık blog yazmayı cilliye bıraktı mı?

    YanıtlaSil
  14. Diri diri gömdüler adlı yazıma yapmış olduğunuz değerli yorumdan dolayı çok teşekkür ederim İyi bir hafta sonu dilerim.

    YanıtlaSil
  15. Bu gece sana selam vermeye geldim Bahar Abla'cığım (:
    Kendine iyi bak,yüreğine selam olsun..

    YanıtlaSil
  16. Canım, yazılarını özledim ben :(
    Newbaharım yine o güzel yüreğiyle esip yağsın sayfasına, hadi bekliyorum.

    Huzurlu bir gün diliyorum bitanem.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. selamlar...geldi gezenti çift :)
    bir haftada özlemişim bu sayfayı valla...okuyamadıklarımı okudum yine harikasın.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  18. Efendim, merhabalar; uzun zaman oldu sesinizi duyamıyorum. Kulaklarım daha iyi, gözlerimden iyidir. Bizi merakta bırakmayın. Kar çok mu yağdı, yollar mı kapandı? Eğer yağan kardan yollar kapandıysa iş makinalarını gönderelim ve yolları açalım efendim.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil