.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

18 Mart 2010 Perşembe

SENLİ ŞİİRLER

























Üzgündüm!...
Aklımdan şiirler yazıyordum, aklımın bir köşesine.
Kimsenin okumadığı, dile gelmeyen şiirler.
Bir şiirler vardı yüreğimde, bir sen!..
Üzgün değildim seni severken.
Kırgındım!..
Kırılgandım bugünlerde, aldırma!
Aldırma derken, duymadın.
Duymazdın, görmezdin, konuşmazdın ya!
Ben yine aklıma şiirler yazardım.
Aklımın köşesi şiir çöplüğüne dönerdi,
Çöplüğümde bir sen, bir şiirler!..
Kıyamazdım silmeye,
Ağlardım.
Sevdan akardı dudaklarıma,
Susardım, dilim lal!..Konuşmak beyhude.
Ağzımı açacak olsam tuzuna kanardım
Yine sana dönersem diye!
Hatırlayacak olsam kokunu,
Korkardım.






12 yorum:

  1. Korkardım.
    Hatırlayacak olsam kokunu,
    Yine sana dönersem diye,
    Ağzımı açacak olsam tuzuna kanardım
    Susardım, dilim lal!..Konuşmak beyhude.
    Sevdan akardı dudaklarıma,
    Kıyamazdım silmeye,
    Ağlardım.(nevbahar kaleminden)
    .................................


    atmakla atmamak arasında
    hep tereddüte kaldı
    şu deli kalbim
    ne zaman bir şiir yazsam
    ne zaman sevda üzerine şiirler okusam
    sen vardın ruhumun derinlerinde
    ve ben sevgilim
    izdüşümünü beklemekteyim

    ali ekber çelik

    YanıtlaSil
  2. ne çok seviyorum senin sayfanda beni mest eden bu mısraları.dönüp dönüp yeniden okuyasım geliyor her defasında...geçen gün sayfamdan sana minik bir ödül yollamıştım.hoş bu mısraların sahibine hangi ödülü versek azdır ya elimden gelen bu...

    YanıtlaSil
  3. Şiirlerime, şiir yorumlar bırakıyorsunuz ya! mutlu oluyorum.
    İşte burda, olmak istediğim yerde şiir gönüllü dostlarım var diyorum.
    Hepimizin ortak noktası.

    Selamlar şair arkadaşıma.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ayşenur, bir mutlu çiftim benim.
    Görmedim bana verdiğin hediyeyi canım. Şimdi uğrayıp bakacağım ama biliyorsun ki en güzel ödül sizlerle paylaşmak benim için.

    Çok teşekkür ederim, sevgiler bol ödüllü çiftime:)

    YanıtlaSil
  5. Akla , yüreğe, benliğe işler sevgili ve ortaya dökülür bir bir kimsenin bilmediği gizler bazen şiir bazen gönderilmeyen mektuplar eşliğinde...
    Selam ve sevgiler Newbahar'ım...

    YanıtlaSil
  6. Mimledim seni. Kural gereği bana gel:-)

    YanıtlaSil
  7. "Bilinmeyen bir ruh halinin sırlarında gömülü senli şiirlerin içinde; üzülmek, kırılmak, korkmak ve ağlamak varmış...
    Bunu kalemi elinize alınca anladınız!"

    Bu güzel şiiri bizimle paylaşan kaleme ve yüreğe saygılar sunarım.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  8. Bir şiir ancak bu kadar duygu yüklü olabilir... Kalemine, yüreğine sağlık... Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Bir ben acırdım kendime,
    bir de çöpçüler...
    Onlar bile çekip gidecekler.
    Karanlığı yaşayacak bu gönül ...

    Şiir kadar güzel dostum. Ne olur susma...

    YanıtlaSil
  10. Kaçmak,kaçmak,buda bir tür kaçmak,adını sen koy!Bu sözlerim sakın ha şiirin mükemmelliğine gölge düşürmesin,duygularımızı ifade ederken bile bilinç altında bir şeylerden kaçıyoruz sanırım.

    Oysa bizleri cesur kılan,özgür kılan sevdamız değilmi?neden yüreğimizden gelenleri aklımızın bir köşesine gizleriz.

    Aşk'dan kaçmamak lazım,yüzleşmek lazım,iyi veya kötü hesaplaşmalıyız yüreğimizle vede yüreğimizdekiyle,bırakalım çöplüğümüz boş kalsın.

    Selamlar sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Çok ama Çok güzeldi. Bende bazen aynı oluyorum Tıpkı bu mısralarda ki gibi, Şiir çöplüğü...

    YanıtlaSil
  12. Aklının köşesinde göz kırpan şiirlerine selam olsun!El sallıyorum o masum şiirlere.Kalsın hep o masum köşede...

    YanıtlaSil