.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

5 Kasım 2010 Cuma

ESKİLERDEN DEM VURAN YÜREĞİME SÖZ GEÇİREMEDİM!

    

Yağmura hayranlığım eskilere dayanır. O yağardı ben ıslanırdım...
Adımlarım yağmur göllerinde kaybolurdu. Aldırmazdım çoraplarımın ıslanmasına, aldırmazdım ıslandığıma.
    
Rüzgara hayranlığım eskilere dayanır. O eserdi, ben ruhumu salıverirdim boşluğa...
Yalar geçerdi, tarar geçerdi kısacık öğrenci saçlarımı. Aldırmazdım taranmışlığa ihanet eden dağınıklığa. O dağıtırdı, ben darmadağın olurdum!
     
Hayatıma teğet geçerdi tüm gerçekler. Hayallerde savrulurdum. Aldırmazdım adına gerçek denilen kayboluşlara.
Yiten yiterdi, ben varolurdum.
    
Sarı sonbahara hayranlığım eskilere dayanır. Dallara tutunamayan yapraklara takılırdı gözlerim. Ben bakardım, ben düşerdim, ben ben ben..

Hep ben olurdum!

Düşe kalka büyürdüm. Ellerimden tutan çok olurdu. Sımsıcak insanlar değerdi yüreğime. Yüreğimde demlenirdi tüm nasihatler.
    
Dizleri kanayan ben çocuk olurdum!
Yüreğim kanadığında baktımki çoktan büyümüşüm.
    
Sevdaya hayranlığım eskilere dayanır. Sevda yağardı yağmurlar, sevdaya eserdi rüzgar...
Dağınıklık saçlarımdan yüreğime inerdi, ayaklarım yere basmamakta direnirdi..

Dallardan inip, gözlerine tırmanırdı gözlerim. Gözlerine inerdi perde perde kurduğum hayaller.
Hayallerde, gözlerinde ve sende kaybolan ben!

Sana hayranlığım, eskilere dayanır. Bakmaya doyamadığım gözlerimi bir görsen, ah! bir bilsen, dinlesen.


                                                               Newbahar


7 yorum:

  1. Bir kaç dizelerden,alıntı yapıp yorumlasam mı acaba derken,inan ayırım yapamadım baştan sona çok anlamlıydı...ama şiirin başlığı çok daha anlamlıydı sevgili newbahar.Kalemine yüreğine emeğine teşekkür ediyorum...Sağlıklı mutlu bir hafta sonu dileği ile...Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Daha kanayan dizimizin acısı geçmemişken ne çabuk büyüyüverdik de yürek kanamaya başladı değil mi.

    Yarım asırı da devirsen ne dizin acısı ne yüreğen acısı unutuluyor. Her ikisi de tatlı tatlı sızlıyor.

    Nasıl güzel anlatmışsın duygularını. Okurken yüreğini hissettim yine emin ol.
    Ve, ne iyi geldi tüm bunları okumak gecenin bu saatinde, Farid Farjad' ın Anroozha' sı eşliğinde.
    Sağol Newbsahar' cım.

    YanıtlaSil
  3. Yüreğine sağlık newbaharcığım, duygu yüklü dizeler ve farid farjad'ın o muhteşem kemanı eşliğinde söz geçirebilmek ne mümkün eskilerden dem vuran yürfeklerimize!

    Teşekkürler Newbaharcım...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Sayın Newbahar,
    Şöyle geriye dönüp baktığımda ne acılar ne acılar yaşatmış bu hayat deyip ayağa kalktığımda dizlerimin acıdığını hissediyorum demek hâlâ çocukluğuna doymamış bir hezeyan var içimde..
    Eskilere daldıran güzel bir paylaşımdı elinize sağlık.
    Sonsuz saygılar sunuyorum.

    YanıtlaSil
  5. duygularını o kadar güzel bir dille anlatmışsınki söyleyecek söz bulamıyorum..yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Newbahar,

    Tabiata olan hayranlığınızın sevdaya doğru uzanıp gittiğini anlatan bu güzel dizeleri bizimle paylaşan kalemi ve yüreği kutlarım.

    Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,

    Mübarek Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.

    Tüm sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu, mutlu ve güzel bir bayram geçirmenizi can-ı gönülden dilerim.

    En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil