.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

30 Kasım 2010 Salı

ŞİİRSEL DÜŞLER

      Geçen gün şiir kitabı için sizlerden öneriler istemiştim. Aslına bakarsanız şiir kitabını ben çıkarmıyorum. Benim kitap çıkarmam için henüz çok erken. İyice bir pişmek lazım bana göre.
     Şiirsel Düşlere gelince. Evet, bu bir şiir kitabı adı. Şiir antolojisi demek daha doğru olacak. Face üzerinden katıldım ben bu etkinliğe. Sevgili Arzu Hocam teşvik etti sağolsun.
Bu kitapta 65 kişi olacak sanırım. Kısa özgeçmiş, fotoğraf ve 3 uzun, bir kısa şiir olmak üzere kişiler kitapta yer alacak.
Bende nacizane üç buçuk şiirimi gönderdim. Bunun karşılığında belli bir miktar ücret ödedik. Kitap her senenin sonunda yeni şiirlerle yeniden basılacak. Satılırsa elde edilen kardan payımıza düşeni alıcaz. İşin bu kısmı beni hiç ilgilendirmiyor, önemli olan kitabın daha çok okuyucu kitlesine ulaşması.
     Kitaba alt isim düşünülmüş. Katılımcılar fikirlerini beyan ettiler ve oylandı. Şimdilik sonucu bilmiyorum. Öğrenince sizlerede söylerim.
Bir isim önerimiz olacağı için ben seçtiklerimi sizlerlede paylaşmak istedim. Aslına bakarsanız gelen diğer isimleri hiç gözüm tutmadı. Hepsi çok sıradan isimlerdi. O kadar çok katılımcı arasından sadece 10 kişinin öneride bulunması ise daha komik.
     Kitaptaki şiirler seslendirilerek MP 3 olarak bizlerede gönderilecek. Kitabın yılbaşından önce yayınlanacağını söylediler. Bakalım hayırlısı.
     Bu adım belki başlangıç olur benim için. Sonuçlarını bekleyip göreceğiz.

     Canözüm bu gece gidiyor. Onsuz düzenimize kaldığımız yerden devam edeceğiz artık. Gelişi, evde oluşu yoğun bir telaştı bizim için:) Düzenimiz alt üst oldu desem yeridir.

     Neyseki yarı yıl tatilinde yine gelecek.

     Şimdilik herkese sevgi ve selamlar.

7 yorum:

  1. Sayın Newbahar,
    Başarılı kişilerde yavaş yavaş adımlayarak zirvelerine çıkmışlardır o başarılı olanlardan biri siz neden olmayasınız ki?
    Başarıya ulaşmak içinde elbette zorlanacaksınız bu zorulukların size umut olarak, başarı ve gurur olarak dönmesini arzu ediyoruz.
    Kitabı temin konusunda bilgi vermenizi bekler olacağız..
    Eşiniz beyefendiye iyi yolculuklar diliyor size ve minik yavrulara kolaylıklar başarılar diliyoruz.
    Sevgi ve saygılarımızla

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun bakalım,senin de kitabını okuyacağımız günler gelecek elbette yeter ki sen kendini hazır hisset..

    Selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Abicik tez vakitte döner inşallah.Kitap fikrini çok sevdim ben...

    YanıtlaSil
  4. tüm güzellikler gönlüne göre olsun arkadaşım
    ayrıca kapalı kapılara selamlar...

    YanıtlaSil
  5. Allah kavuştursun Newbaharcığım.
    Kitap için de hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  6. Merdivenlerin basamakları tırmanmak içindir sevgili newbahar.. Seni çok farklı bir yerde düşündüm hep ve bu düşüncemin mutlaka gerçekleşeceğine olan inancım hiç azalmadı..
    Hadi hayırlısı!

    YanıtlaSil