.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

18 Haziran 2011 Cumartesi

TATİL Mİ DEDİN???

 Kısacık şöyle bir yazıp geçeceğim sanırım. Yani niyetim şimdilik öyle. Sadece nerelerde olduğumu, meşguliyetlerimi, güncelliğimi kaybetmeye yüz tutmuşken kendimi hatırlatmayı istedim...

Uzun ve yorucu okul günleri bitti. Tatili bende iple çektim. Güzel ve çok başarılı bir yıl geçirdi oğluşlar. Öğretmenlerin tebrikleri ve övgüleri beni mutlu ediyor.

Geçen hafta perşembe günü ufaklığın sınıfıyla pikniğe gittik, orda md. yrd tarafından aranıp akşamki şiir dinletisinde şiirimi okumak için davet edildim. Yine yüreğim müthiş bir heyecana nail oldu ve o unutamayacağım şiir ziyafeti...

Harika bir yıl sonu etkinliğiydi.

Geçen salı izmir yollarına düştüm. Canözüm doğu ilinden uçtu geldi yanımıza. Onla olmanın keyfini sürüyoruz kaç gündür.

Ülkenin bozuk gidişatı değişmedi. O yüzden canım sıkkın aslında. Vatan elden gidiyor diyorum kimsenin umrunda değil. Zaten umrunda olmadığıda belli oldu. Bu millete herşey müstehak. İnsanın daha beter olalım diyesi geliyor.

 havalarda berbatgidiyor. Karadenizin yağmurunu ayağımla sürüyüp geldim memleketime. Yağmur yaş eksik değil. Barajlardaki doluluk oranına  bakacak olursak bu sene bol bol su israf edebilecekmişiz!...

Sbs sınavı süper geçti oğluşun. Fen Lisesi adayı gibi gözüksede hayırlısı neyse o olsun diyeceğim ben.,

Babamız bugün gidilen piknikte yoruldu, derin uykuda koltuğun üzerinde. Sanırım onun bu rahatını bozmayıp orda yatmasına bu gecelik izin vereceğim.

sevgi ve selamlar herkese

6 yorum:

  1. Her şeyin yolunda olmasına çok sevindim de sen uğramıyorsun hiç bana haberleri de bilmiyorsun sanırım:)Ben nişanlandım hatta evlendim:))Evlenme kısmı nikâh olarak gerçekleşse de düğün Eylül'de...
    Kimbilir belki bu güzel gün sayesinde tanışma fırsatımız olur,ya da ben gelirim bir gün Denizli'ye.Olmaz mı?:)
    Abime selam,kuzucuklara bol öpücük...

    YanıtlaSil
  2. Senden böyle güzel haberler alabilmek ne güzel.. Unutmadım, umarım ben de unutulmadım :))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Beni, Blog dünyasında "Baba" yerine koydun. Bir baba gibi sevdin ve sahip çıktın. Ben ise, seni "kızım" yerine koyup sana kızım gibi sahip çıkamadım herhalde. Kapalıkapılara selamlarımı iletin, çocuklarınızın gözlerinden öpün. Allah'a emanet olun ve hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,

    Peygamberimiz Aleyhisselatü Vesselamın ilahi huzura yükselişinin yıl dönümü olan "Mirac Kandilinizi" tebrik eder, miracınıza vesile olmasını dilerim.

    En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler, oğlunuzun başarıları daim olsun.
    Yeni tanıştım sayfanızla bundan sonra sık sık gelirim artık :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ne hoş bir blog adı seçmişsiniz hayattan izler...
    Hoşgelsiniz sayfama, sealar getirdiniz. Ben sık sık uğrayamasamda bu aralar siz sık sık geliniz ve şöyle geçmiş sayfaları çeviriniz.

    Selamlar

    YanıtlaSil