.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE&HER TÜRK ASKER DOĞAR

25 Temmuz 2014 Cuma

RUHUMU ŞİİR KAPTI

Tütün kokusuydu ellerin
Konuşunca felsefik laflar ederdin,
Anlamazdım.
İnsandan yoksun kalmış
Issız bir manzaraydın
Ben seyrederdim.

Yorgun bir amaleydin sanki,
Kitapların vardı
Her bakışında özetini çıkarttığım.
Allı güllü bir bahçenin yamacında gibi
Kitap tarlaların
Dermeye kıyamazdın.

Üzerine sonbahar hırkası giydin
Bahçende sayfa sayfa uçuşan ömür
Anlatıyordu hikayeni
Anlatıyordu felsefeden bir adam!
Ve gidiyordun...
Tütün kokusunu bana bırakıp
Deremediğin sayfa buğdayları
Hasada ermeden
Gidiyordun.

Okurdun adam!
Yazardın.
Gözlerinde bitiremediğim özetler
Ölürdün adam.


Newbahar

      Epey olmuş evimden uzakta! Sessizce örülmüş ağları benden başka gören yok. 
Kapımı çalmış kalemimin incisi, yorumlarında çok şey var!

Yoktum ki ben! Kaybolmuştu Newbahar. Hani şu facebook var ya, birde kendinden akıllı cep telefonu. Elimde cep, kahvede oyun oynayan boş adamlar gibi internette fink atıyordum. Öyle uzun zaman olmuş ki 7-8 denemeden sonra şifremi anca hatırlayabildim.

Akşam akşam buradayım işte. Belki bu kez gitmem. Gitsem bile çabuk dönerim. Umarım!

Newbahar


2 yorum:

  1. Uzun zaman oldu buralara uğramayalı özlemişim akıp giden dizeleri yüreğine sağlık eski dost...

    YanıtlaSil
  2. BUGÜNLERDE BİZ DE AYNI DUYGULARI YAŞIYOR GİBİYİZ.
    FACEBOOK ÇOK ZAMANIMIZI ALIYOR. HAYDİ HAYIRLISI...

    YanıtlaSil